Tisk
PDF

Konference cestovního ruchu "Jak prodávat Slovácko"

Nové marketingové nástroje, nové trendy v lákání turistů, vliv sociálních médií na cestovní ruch. To všechno byla témata 6. konference cestovního ruchu Hodonínska s podtitulem „Jak prodávat Slovácko". Zaznamenala obrovský zájem. I přes řádící chřipkovou epidemii do posledního místa zaplnila v úterý 20. února sál ve Vinných sklepech Skalák.

„Byl jsem opravdu překvapený úrovní konference. Podobně kvalitní jsou na celostátní úrovni. Nevídaná byla podle mého názoru účast i mix příchozích," ocenil manažer národní agentury Czech Tourism Miroslav Klusák s tím, že v regionu očekával patnáct až dvacet příchozích a mezi nimi téměř výhradně zástupce státní správy. Šedesáti členné publikum s přibližně polovinou podnikatelů nečekal.

V publiku samozřejmě seděla téměř kompletní Místní akční skupina Dolní Morava.

Fotky z akce si můžete prohlédnout zde

skalak4

IROP CZ RO B C RGB

zdaplogoleader lista